Referenties

  • “Graag wil ik hier vertellen wat een geweldige kerel Ron Graumans voor mij is. Ooit stond hij in zijn korte broekje naast mij in de zandbak, zo lang kennen we elkaar al. Door de jaren heen doorkruisten onze paden elkaar steeds, dat was mooi.Ik zag hoe hij een succesvol bedrijf op aan het zetten was en hoe hij nadat hij Finntax had verkocht andere mensen kon inspireren om succesvoller te worden in het zaken doen. Dus toen ik een klankbord nodig had om de stap van franchise naar volledige zelfstandigheid te maken hoefde ik niet lang na te denken.

    We hebben een paar gesprekken met elkaar gevoerd en Ron heeft me bij de juiste partijen aan tafel gezet. Daardoor groeide mijn vertrouwen in de toekomst. Zijn hulp en begeleiding heb ik als zeer waardevol ervaren. Hij is gepassioneerd en gaat door het vuur om te komen waar hij wil zijn. ik heb een hoop geleerd van onze gesprekken en van zijn begeleiding. Ron je bent een geweldige maar ook lieve kerel. Ik ben je ontzettend dankbaar voor je hulp.”

    Liana de Ruiter
    Eerlijke scheidingsbemiddeling en Mediation

    Web Client
  • “Ron Graumans zit vol passie als het gaat om ondernemerschap.

    Met trots en bevlogenheid vertelt hij het verhaal over zijn bedrijf Finntax, dat hij groot heeft gemaakt door nog niet eerder bewandelde paden te betreden. Zijn enthousiasme en energie brengt hij op een joviale wijze over op de groep waarvoor hij staat. En dat vanaf de 1e minuut.’

    Mevr. M.M.M. Schans
    medewerkster Coöperatie Communicatie & Marketing bij Rabobank Amerstreek.

  • “Relatiemarketing. Op dat vlak verwachtte ik wat te kunnen leren van Ron Graumans. Hij blijft altijd in beeld, zonder zich op te dringen. Dat is knap. Zodoende was hij de eerste die ik belde toen ik in 2008 samen met een compagnon De Keukenvernieuwers startte.

    We zijn een franchiseorganisatie maar willen meer zijn dan een handige inkoopcombinatie; we willen onze franchisenemers – de keukenvernieuwers –ondersteunen bij manieren om klanten aan zich te binden. Het magazine dat we samen met Ron Graumans en het reclamebureau Brainstorm & Concept (aan wie Ron ons voorstelde) hebben ontwikkeld, draagt daar zeker aan bij.

    Het blad gaat verder dan een plaatje van een keuken, maar brengt echte persoonlijke verhalen van consumenten, leveranciers en de keukenvernieuwers zelf. Klanten blijken dat leuk te vinden! De lancering gebeurde in bijzijn van bijna alle keukenvernieuwers (zo´n 25) en hun partners; een gelegenheid waar Ron een peptalk hield. Hij spreekt de taal van de manager in pak maar ook die van de monteurs. Door zijn grote inlevingsvermogen, slaat zijn verhaal aan. Onze keukenvernieuwers lieten weten al direct met het verhaal van Ron aan de slag te kunnen. ´Nu laat ik een klant weten als ik het antwoord nog niet heb, maar wel bezig ben om het te vinden´ zei een van hen. Een groter compliment kun je niet krijgen. Mijn verwachting om iets te hebben aan de expertise van Ron is dus uitgekomen; we groeien nog steeds!”

    Frits van Kuijk, oprichter en directeur De Keukenvernieuwers

  • “Scherpe inzichten op het gebied van acquisitie en communicatie met klanten.

    Die zijn bijgebleven na een bezoek van Ron Graumans, als mystery guest bij een jaarplanpresentatie met onze bankiers. Zijn kracht is dat hij zich goed kan inleven; zowel in de situatie van onze bankiers als die van onze klanten. De combinatie met zijn gedrevenheid zorgde voor een wervelende, goed opgebouwde en positieve presentatie voor een kleine groep bankiers. Een bijzonder optreden dat mogelijk een vervolg krijgt bij een landelijke bijeenkomst voor een grotere groep bankiers.”

    Ad Huisman, regiodirecteur Staalbankiers in Eindhoven

  • “Een intense aanpak en een enorme betrokkenheid.

    Dat typeert de aanpak van Ron Graumans. Ik bewonder Ron om zijn kijk op marketing, gebaseerd op zijn kennis van mensen, producten en bedrijven. Mijn vertrouwen in hem is zeer groot. Ron heeft bovendien een hele grote gunfactor. Mijn reclame-ontwerpbureau Not Just Ideas heeft een groot deel van haar bestaansrecht aan Ron te danken. Hoewel je dat niet dagelijks naar elkaar uitspreekt, ben ik hem daar enorm dankbaar voor.

    Andersom geldt dat ik op creatief vlak vaak fungeer als zijn rechterhand. Wat Ron in zijn hoofd heeft, vertaal ik in een visueel beeld. Vaak zonder dat we veel woorden nodig hebben. Op die manier werken we sinds 2001 samen aan uiteenlopende opdrachten. Onze samenwerking dateert vanuit Ron´s Finntaxtijd en is als vanzelf verder gelopen toen Ron met RCA Sales & Marketing startte. De productlanceringen die we samen voor klanten doen, zijn het meest intensief. Ron en ik gaan er dan allebei 100% voor, alsof het om ons eigen kindje gaat. Vanuit onze drang naar perfectie, zijn we het niet per definitie met elkaar eens. We komen er wel samen uit. Altijd. Zo houden we elkaar scherp. Dat we nog maar lang samen mooie creaties mogen maken!”

    Esther Martis-Lips, reclame-ontwerpbureau Not Just Ideas

  • “Ron Graumans als gastspreker. Ieder eind van het jaar organiseren wij kort voor de kerstdagen voor onze medewerkers een gezellige kerstbijeenkomst waarin we het nuttige met het aangename willen combineren. We praten onze medewerkers (275) dan in het kort weer bij over wat er speelt in onze branche en in de eigen organisatie. Om deze bijeenkomst dus extra boeiend en pakkend te maken kiezen we altijd een thema wat past bij de actualiteit en zoeken we bij dat thema een geschikte gastspreker. Van deze gastspreker verwachten wij een stuk bagage en achtergrond die aansluit op het door ons gekozen thema. Dit jaar hadden wij als thema gekozen voor ‘Verandering’. De wereld om ons heen verandert immers steeds sneller en om als bedrijf te overleven zal je permanent moeten mee bewegen in deze omstandigheid. Als iets de voorbije jaren/decennia onder invloed was van verandering dan was het o.a. wel de wereld van de communicatiemiddelen. We zochten dus iemand met een achtergrond die over deze ontwikkeling iets te vertellen had…… Ron Graumans…..

    Ron is een rasechte ondernemer die niet alleen veel weet van het thema ‘veranderen’ maar ook als persoonlijkheid prima zijn vertaling weet te geven van dit onderwerp op een boeiende, vaak ook ludieke manier. Met zijn praktijkervaring-verhalen weet hij mensen te boeien in voor iedereen begrijpelijk taal. Hoe de wereld verandert vertaald hij op zijn eigen manier op humoristische wijze terwijl hij wel degelijk een achterliggende boodschap overbrengt. Behalve succesvol ondernemer is Ron ook een echte entertainer die makkelijk contact legt met mensen en het ook leuk vind om achteraf met deze mensen in gesprek te gaan. Ron had zich op perfecte wijze vooraf verdiept in ons bedrijf en vraagstuk en daar met eigen ervaringen uit zijn ondernemersverleden een zinvolle en leuke inhoud aan gegeven. Wat ons betreft een aanrader voor momenten dat niet alleen de ondernemer zelf iets wil vertellen maar hij dit ook extra wil benadrukken met externe expertise!!”

    Jac van Dorst, directeur Van Dorst Automotive

  • “Ron haalt het beste uit mensen naar boven, dat is een uitzonderlijke gave”.

     … zijn mensenkennis is loepzuiver;
    … zijn neus voor het herkennen van talent jaloersmakend;
    … zijn commerciële feeling leeft in alles wat hij doet en zegt;
    … zijn energie en humor zijn inspirerend;

    Ron is een uniek persoon, een self-made man die een glansrijke carrière heeft opgebouwd en zijn kennis en kunde graag met anderen deelt. Het is een voorrecht om met hem te mogen samenwerken en ik hoop nog veel van hem te leren!

    Linda Eijkelenkamp – specialist in Werving & Selectie.

  • “Passie. Heel veel passie. Dat typeert Ron Graumans als spreker. Tijdens het eindejaarsseminar van BnP Accountancy & Advies was hij onze gastspreker; het sluitstuk van de avond. Meteen was te merken dat zijn verhaal aansloeg bij de zo´n honderd aanwezige gasten en relaties. Mensen horen immers graag hoe iemand zich heeft opgewerkt van marktkoopman en encyclopedieënverkoper tot de praatbuis voor ondernemers die hij nu is. Dat bleek ook uit de enquête na afloop; meer dan de helft beoordeelde zijn optreden als uitstekend. Persoonlijk vind ik het altijd inspirerend om naar de vlotte babbel van Ron Graumans te luisteren. Hij heeft een duidelijke eigen mening en brengt die met humor naar voren. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, om zijn verhaal toch te waarderen. ”

    Corine Verbeek
    BnP Accountancy & Advies

  • “In een veranderende telecommarkt, volstaat de productgerichte handelsstrategie niet meer. Daarom moeten telecomdealers – voor hun eigen bestaansrecht – hun verkoopstrategie aanpassen naar een oplossingsgerichte variant. Om die bewustwording op gang te brengen, heeft Ron Graumans van RCA Sales & Marketing een presentatie gegeven aan onze dealers. Deze marketeer pur sang kan door zijn eigen succesvolle ervaringen in de telecommarkt, de boodschap op een markante manier overbrengen. Zijn presentatie heeft onze dealers stof tot nadenken gegeven.”

    Marck P.F. Bakers
    Algemeen directeur Televak Centers

  • “Het perfectionisme van Ron Graumans houdt mij scherp.

    Ron betrekt mij regelmatig bij tekstproducties, onder andere voor klanten- en relatiemagazines.

    Hij geeft op een prikkelende manier feedback. Daarmee daagt hij mij uit om tot het uiterste te gaan als het gaat om het schrijven van teksten die exact de juiste snaar raken. Bijvoorbeeld de referenties op deze site, waarin relaties van Ron vertellen over de samenwerking met hem.

    Een ontmoeting met Ron zet steevast aan tot nadenken. Dat komt omdat hij altijd minstens één opmerking maakt, die aanleiding geeft om buiten de eigen comfortzone te gaan. Overigens iets dat ik niet gemakkelijk vind, maar waar ik mede door de jarenlange samenwerking met hem luchtiger tegenaan kan kijken. Vertrouwen, maar óók kritiek, maakt je beter; daar herinnert Ron mij aan. Daarvoor ben ik hem erkentelijk.”

    Hennie van de Kar-Vervooren, tekstschrijfster
    www.hennievandekar.nl

  • “Het vergroten van onze naamsbekendheid. .

    Dat doel hadden we voor ogen toen we Ron Graumans van RCA Sales & Marketing benaderde om ons daarbij te helpen. Sinds 1990 zijn we met QNP uitgegroeid naar dé ICT Partner voor ondernemers. Dat mag meer bekendheid genieten. We kozen voor Ron Graumans, omdat hij in het verleden met het groot maken van Finntax een goede naam heeft opgebouwd in de telecombranche. Zijn perfectionisme herkennen we bij onszelf.

    Ron Graumans brengt als interim marketingman ons op ideeën en begeleidt ons op een frisse en professionele manier met het laten zien van wie we zijn en wat we doen. We zijn bij de basis begonnen, met een motiverende kick-off bijeenkomst van Ron voor onze medewerkers, die daar enthousiast op reageerden. Vervolgens hebben we een nieuwe huisstijl laten ontwikkelen met één krachtig logo; van de totstandkoming daarvan is een making off film gemaakt. Ron fungeert bij al deze stappen als kartrekker en brengt ons met de juiste mensen in contact, zoals met Esther Martis-Lips van Not Just Ideas. Zo is een geweldige samenwerking ontstaan waarin creativiteit en inhoud elkaar op een ideale manier versterken.

    Mede door de reacties van medewerkers, klanten en relaties, zijn we ervan overtuigd dat we met deze aanpak de naamsbekendheid van QNP zullen vergroten.”

    Henry de Bruijn, directeur QNP ICT & Telecom Professionals

  • Waar een klein man groot in kan zijn

    Ron Graumans kwam onze zorgfinancials toespreken over marketing in de zorgsector. Dat deed hij fantastisch. Het is ongekend hoe hij met een beetje input feilloos een vertaalslag naar de zorgsector weet te maken. Verwonderlijk dat een commerciële ondernemer toch nog eye-openers kan hebben voor de minder commerciële zorgsector. Ron schakelt ongelooflijk snel. Het kostte hem dan ook niet veel moeite om op een alerte en leuke manier in te spelen op de voorgaande sprekers. Wát kan die man enthousiast vertellen!

    Peter Vlaar
    Bestuurslid Vereniging HEAD
    Sector Verpleging, Verzorging en Thuiszorg

  • “Je marketing kan goed zijn. Toch moet eerst je organisatie staan. Ron ondersteunt ons op allerlei manieren bij het optuigen van ons bedrijf. Hij traint de verkopers, begeleidt mij in de aansturing en adviseert over onze marketingstrategie, zodat we in de directe regio naam krijgen als tecommunicatiedealer. Alleen al door zijn manier van praten, dwingt hij respect af. Ron´s gave is dat hij serieuze boodschappen zo kan brengen dat mensen lachend de deur uitgaan. Hij is bovendien goed in het geven van schouderklopjes. Daardoor sta ik een stuk positiever in mijn werk dan voorheen. Ik heb weer echt oog gekregen voor mijn organisatie.”

    Robert Lelieveld, directeur Barning Telecommunicatie

  • “Een hogere marktpositie

    binnen de telecom- en ICT-branche; dat is waar we met TéGéTèl naar toe werken. Ron Graumans ondersteunt ons bij het bereiken van dit doel. Ron weet precies waar hij het over heeft. Hij heeft immers zelf ruime ervaring binnen de telecombranche. In die hoedanigheid heb ik hem meer dan twintig jaar geleden leren kennen. Eerst als toeleverancier van ons bedrijf, daarna als collega ondernemer. Vanuit RCA Sales & Marketing levert hij momenteel een belangrijke bijdrage als klankbord en inspirator. Ron is een man met een visie, die altijd duidelijk zijn mening geeft.

    Juist omdat Ron mij aanvult, is hij voor mij van grote toegevoegde waarde bij het inspireren en enthousiasmeren van de medewerkers. Ron geeft motiverende sessies aan ons personeel, in het bijzonder aan onze salesmensen. De salesafdeling is de afgelopen jaren in alle opzichten versterkt. Daarnaast ondersteunt hij ons op het gebied van marketing, wat concreet heeft geresulteerd in een nieuw bedrijfslogo, een bedrijfsmagazine en diverse publiciteitsacties zoals de TéGéTèl-sloepentocht.”

    Martin Meijers, directeur TéGéTèl

  • “Fijnevent luistert, creëert en verrast. We bedenken toonaangevende evenementen voor anderen.

    Als creators, vergaten we daarbij onszelf te profileren. Ron Graumans helpt ons bij ons eigen marketingconcept. Hij heeft oog voor details en voelt haarfijn aan wat onze klanten willen zien.

    Ik houd van zijn directe aanpak en vermogen om snel te schakelen; snel maar wel doordacht. Bovendien zet Ron zich in als ambassadeur van Fijnevent. Hij heeft een groot netwerk en daar maken we graag deel van uit.”

    Jos van den Broek, directeur Fijnevent BV

  • “Iedere medewerker is een belangrijke speler die bijdraagt aan het succes van de organisatie. Mijn ervaring is dat Ron Graumans deze boodschap op een prikkelende manier over kan brengen. Zo ook tijdens onze nieuwjaarsbijeenkomst over ondernemen in de zorg. Zijn presentatie maakte onze medewerkers bewust van hun eigen oordeel en hun verantwoordelijkheid in het dagelijkse werkproces. Het verhaal van Ron – gebracht met een vleug humor – is enthousiast binnen onze organisatie ontvangen en biedt zeker aanknopingspunten om verder te gaan met het thema ´ondernemen´. Ron verstaat de kunst om

    alle partijen het gevoel te geven dat ze winnaar zijn. Zijn aanpak is direct en transparant, met veel respect voor de klant. “

    Jan Graven, directeur Vastgoedgroep Amarant

  • “Als je de Sales- en marketingtips van Ron Graumans opvolgt, kun je ver komen.

    Hij weet hoe je een product moet vermarkten. Toen ik hem de eerste keer zag, flitste door mijn hoofd ´wat een klein mannetje´. Tijdens diezelfde ontmoeting raakte ik onder de indruk van zijn power.

    Ik wilde nummer één worden in Europa met een nieuw product: het webbased volgsysteem Spotmaster. Ron Graumans, toen directeur van Finntax, geloofde er in. Nadat ik mijn ´huiswerk´ had gemaakt, was hij als eerste in Nederland bereid om Spotmaster te promoten. Hij zag het goed, want Spotmaster is een succes. Bij andere marketingbureaus is het afwachten wat eruit komt. Bij Ron ben je vooraf verzekerd van resultaat. Bovendien is Ron Graumans een vriendelijke man met humor. Dat maakt het zakendoen plezierig.”

    Peter van der Leeuw, directeur Spotmaster

  • “Integer en enthousiast.

    Dat zijn de woorden die direct in mij opkomen als typering voor Ron Graumans. Evenals vertrouwen. Vertrouwen; de basis van alles in mijn vak als financieel dienstverlener. Ron Graumans heeft mijn volledige vertrouwen. Al vanaf het moment dat hij zijn financiële vraagstukken als klant met mij besprak, was ik onder de indruk van zijn manier waarop hij mensen stimuleert en motiveert. Zijn eigen PR zaken had hij zelf altijd waanzinnig goed voor elkaar. Daarom vroegen we juist hem om ons te helpen met het vormgeven van de Lorentzen identiteit. Ron zweept op en zwengelt aan. Felle inhoudelijke discussies gaat hij daarbij niet uit de weg. Hij geeft je de ruimte om je eigen ideeën op tafel te leggen, maar weet verdomd goed welke kant hij met je op wil.

    Op een overtuigende manier heeft hij geholpen bij het vertalen van onze propositie in concrete zaken als een nieuwe website, een nieuw logo en bijbehorende huisstijl. Hij heeft ons in contact gebracht met de juiste mensen. Zodoende kunnen wij ons nu met een ‘fatsoenlijke smoel’ in de markt presenteren, onder andere met een frisse en interactieve website. Persoonlijk en uitnodigend; helemaal van deze tijd. Wij zijn super tevreden met het resultaat. En dat het werkt, blijkt nu al uit het grote aantal positieve reacties dat wij hebben mogen ontvangen.”

    Christ van de Lindeloof, directeur Lorentzen

  • “Een goede spreker zorgt voor een geestelijk verrijkingsproces en laat de adrenaline door je aderen stromen. Ron Graumans is zo´n spreker. Hij durft te werken vanuit zijn intuïtie en is daarmee een verademing tussen alle ´omgevallen boekenkasten´. Als spreker is hij geliefd. Mensen voelen dat zijn verhaal echt is. Zijn achtergrond bewijst dat als je met hart en ziel werkt, er voorspelbare wonderen ontstaan. Ik vind het heerlijk om met zo´n warm en sympathiek mens samen te werken en ben ervan overtuigd dat we samen nog veel mooie dingen zullen creëren.”

    Math Teeuwen, directeur TeeuwenGroep, sprekers- en inspiratiebureau

  • “Samen ondernemen met Ron Graumans vind ik een aanwinst, voor mezelf en mijn bedrijf Poseidon. Zeker als het gaat om commercie en marketing. Ik heb Ron benaderd toen ik onze dienst Match & Catch® in de markt wilde zetten; een product dat we samen met TNO hebben ontwikkeld om tankstations te helpen bij het doorrijdersprobleem. Door het organiseren van een groots en professioneel evenement, wilden we stakeholders uit de petrol- en chemiesector triggeren om bij de productlancering van Match & Catch® aanwezig te zijn. Dat is gelukt, in combinatie een behoorlijke hoeveelheid persaandacht n.a.v. de lancering die Ron Graumans heeft helpen uitdenken.

    Ron is een enorm snelle denker. Eerst luistert hij goed – echt goed – naar je. Vervolgens komt hij vrijwel direct met een briljant idee. In een moeite door formuleert hij goed en scherp het hele concept; vanuit zijn blote hoofd. Ik heb respect voor zijn gedrevenheid en zijn ondernemerschap. Juist met zijn ondernemerservaring onderscheidt hij zich; ik merk als ondernemer dat Ron weet waar hij het over heeft. We spreken dezelfde taal. Na de succesvolle productlancering van Match & Catch® zijn we samen alweer bezig met andere projecten.”

    John Heins, directeur-eigenaar Poseidon
    www.match-and-catch.com
    www.poseidon-industries.com

  • “Ron Graumans maakt in positieve zin indruk met zijn enorme hoeveelheid energie. Hij bruist van de ideeën en geeft – met respect voor de ander – altijd eerlijk en duidelijk zijn mening. Als Ron Graumans in een ruimte is, kun je niet om hem heen.

    De eerste keer dat ik hem ontmoette bij een gezamenlijke klant, was er meteen een klik. Ik bewonder zijn creativiteit en jarenlange ervaring met marketing, terwijl hij tegelijkertijd zijn interesse en nieuwsgierigheid heeft behouden. Daar kunnen wij – als jonge honden van een reclame- en communicatiebureau – nog veel van leren. Uit die eerste ontmoeting is een regelmatige samenwerking ontstaan, met een natuurlijke rolverdeling. Ron begeleidt en coördineert een communicatie- of marketingproject, terwijl wij de ideeën vormgeven.

    We voelen en vullen elkaar aan.”

    Martin Klomp, MM Design

  • Enkele geluiden binnen onze organisatie…

    “Ik heb de sessie mobiele data en de bedrijfsbundel gevolgd. Met name de verkoop van mobiel data vond ik een zeer verhelderende sessie wat met zeer veel enthousiasme werd overgebracht.”

    “Zeer leuke en motiverende uitleg. Goed dat er eens minder aandacht wordt gevestigd op de producten en hoe de verkoop eens moet worden gestimuleerd.

    “Zeker voor herhaling vatbaar om eens vaker een soortgelijke sessie te houden. Het heeft mij althans zeker aan het denken gezet.”

    “Leuk en inspirerend hoe Ron Graumans stond te vertellen. Dit was echt een MKB verhaal voor ondernemers en verkopers. Dit mag wat mij betreft vaker gebeuren.”

  • “Ron Graumans praat makkelijk én de taal van de mensen.

    Hij zette onze 55 chauffeurs op scherp tijdens een presentatie. De chauffeurs hebben het er nog over. Aan kleine dingen merk ik dat zij nu beter beseffen dat zij de ambassadeurs zijn van ons bedrijf. Deze boodschap is met hulp van Ron overgekomen. Het is het geld zeker waard.”

    Dennis Nouwens, directeur/eigenaar Nouwens Transport BV

  • “Meer naamsbekendheid. Dat wilden we bereiken. We hadden lef nodig om met onze goed doordachte visie naar buiten te treden. Daarom zocht ik iemand die ons daarbij zou kunnen ondersteunen. Iemand die heeft bewezen daarin beter te zijn dan wij; Ron Graumans is zo iemand.

    Ron functioneert voor mij als klankbord en inspireert om het verhaal van Van Loon Elektrotechniek te vertellen.´Jullie hebben een podium nodig´, zei hij. Nog geen jaar later staan we letterlijk op het podium; we zijn een van de drie finalisten voor de BOV-trofee 2010. Bovendien hebben we nu een eigen bedrijfsmagazine INZICHT, dat ons verhaal helder verwoordt en verbeeldt. Ron bracht ons hiervoor met de juiste mensen in contact, terwijl zijn managementassistent Kristel Vermeulen ons op een praktische manier ontzorgt. Er is enorm veel synergie; geweldig!”

    René van Loon – Van Loon Elektrotechniek

  • “Ron Graumans is voor iedereen heel toegankelijk; een echt mensenmens.

    Bovendien kan hij zich goed verplaatsen in een ander, te meer daar hij zelf onderaan is begonnen. Daardoor wordt hij meteen geaccepteerd. Oók door onze groep van zo´n vijftien hoveniers. Op een enthousiaste en positieve manier gaf Ron een heldere presentatie van 1,5 uur over het omgaan met klanten. Vaak gaat het om simpele dingen die klanten prettig vinden zoals vertellen wat je hebt gedaan, een hand geven bij aankomst en vertrek, advies geven en desgewenst uitvoeren. Het is de ander behandelen zoals je zelf behandeld wilt worden. Medewerkers beseffen door deze presentatie dat ze kunnen bijdragen aan het succes van ons bedrijf: door op de kosten te letten én door attent te zijn. Klanten waarderen dat.”

    Ben de Rooy, directeur/eigenaar De Rooy Hoveniers

    Web Client
  • “Zijn passie en betrokkenheid charmeren hem.

    Daarmee motiveert en stimuleert hij iedereen.

    Ron Graumans helpt om Antonissen interieurbouw beter op de kaart te zetten, minder bescheiden te zijn en toch onszelf te blijven. Met RCA Sales & Marketing inspireert en ondersteunt hij ons op het gebied van marketing. Al brainstormend kwamen we op het idee om een nieuw magazine en een bedrijfsfilm te laten maken. Ron Graumans begeleidt dat proces op een geweldige manier. We kennen Ron al jaren en werken graag met hem samen; mede omdat hij net zo kritisch is als wij dat zijn. ”

    Karin Antonissen en Frank Antonissen, Antonissen interieurbouw

  • “Ron bezorgde GIG World een heerlijk frisse wind.

    Die is gaan waaien vanaf het moment dat hij bij ons binnenstapte voor marketingbegeleiding en marketingadvies. Het gevoel was direct goed; Ron is een persoon met onmiskenbaar charisma én een eeuwige lach op z´n kop. Al na enkele uren praten, schreef hij een treffende bedrijfsanalyse. Met zijn visie op GIG World kon ik verder. Bovendien stimuleerde Ron mij om kritisch naar mezelf te kijken en naar mijn manier van aansturen. GIG World straalt mede door Ron weer als vanouds. Een nieuw bedrijfslogo en een website met filmpjes van onze artiesten en entertainmentconcepten horen daarbij.”

    Hans Verschuuren

  • Wellicht staat hier binnenkort uw referentie tekst?

    Ik werk er graag aan mee! Bent u nieuwsgierig of RCA Sales en Marketing een nuttige bijdrage kan leveren aan uw onderneming, uw medewerkers of organisatie?

    Klik dan nu door naar de contactpagina van deze site en laat uw bericht achter.

    Ik neem contact met u op om vrijblijvend te bespreken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Om deze website zo optimaal mogelijk weer te geven maken wij gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten