Hoe zet ik mijn bedrijf in de markt

laptop_indemarkt

Ron Graumans is een rasechte ondernemer met een neus voor marketing. Hij is begonnen op zijn 12e als marktkoopman en is inmiddels directeur van zijn tweede bedrijf.

Na al vanaf zijn prille jeugd waardevolle ‘straatervaring’ te hebben opgedaan als verkoper van kousen en sokken op de markt en verkoper van encyclopedieën aan particulieren, maakte hij in 1987 kennis met de B&B markt! Eerst als verkoper en later verkoopleider bij een groothandel in relatiegeschenken weet hij menig Directeur, Marketing Manager en Inkoper te overtuigen van zijn geloof in ‘ondernemen is… verrassen en onderscheiden!´

In 1992 gaat hij aan de slag bij Finntax als Sales Manager en eindigend als enig aandeelhouder weet hij dit bedrijf onderscheidend, in de toen nog monopolistische markt, neer te zetten. Bijzonder juist omdat op dat moment het traditionele PTT domineert. Met zijn geheel eigen visie, passie, inzet en enthousiasme heeft hij hier een succesvolle onderscheidende onderneming met een grote naamsbekendheid van gemaakt (omzet 2007: 12 Milo-45 FTE), die hij in 2007 heeft verkocht.

Stilzitten komt niet in zijn woordenboek voor en binnen de kortste keren werd zijn tweede onderneming geboren. Met al zijn kennis en ervaring inspireert, coacht en adviseert hij ondernemers en hun personeelsleden. Hij is als een vis in het water wanneer hij op het podium staat.
Zijn boodschap Hoe zet ik mijn bedrijf in de markt presenteert hij op een ludieke, inspirerende maar vooral effectieve wijze aan zijn publiek.

Thema’s:
•    Verrassen en verbazen met marketing
•    Lessen van een rasechte verkoper
•    Tips voor starters van een succesvolle ondernemer
•    Hoe zet ik mijn bedrijf in de markt

“Je proeft dat hij geboren is voor het ondernemerschap. Prachtige en inhoudelijke sterke verhalen uit de praktijk.”
Bets Kuijpers – Business Club NAC Breda

“Ron Graumans is een verrassende spreker die vanuit zijn ervaring als ondernemer zijn publiek intens weet te boeien. Verder is Ron iemand die zich helemaal inleeft in zijn doelgroep.”
Sjoerd Greefhorst – B4Kids

Om deze website zo optimaal mogelijk weer te geven maken wij gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten